Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Kan ikke forstå annet enn at du har en annen type enn de Sleipner har i dag.

Ser  plass til Fastnøkkel ved rød pil og ingen gjenger. (Normalt hviler fundamentet på en mutter  som en kan skru opp /ned).

Antar at gjengene er inni den store mutteren og  motorfeste hviler på en skive.

Etter min mening  så med å skru den store mutteren  med klokka  løfter en motoren, men har tatt feil før.

Har tenkt.

Bolten er normalt skrudd ned i labben og låst med en låsemutter ,  da er den store en låsemutter , da  er løsningen   inn med  fastnøkkelen  løsne den lille og den store  så kan en  skru bolten opp /ned  med fastnøkkelen  .

Men det er jo bare å prøve, 

Det ideelle er at feste på motorenlabben  er  max 15 mm opp på bolten leste jeg  i en manual en gang.

Så det ser ut som at di er i nærheten Og da er det best å legger shims  under labben.

image.png.f71fa82cb1d152ad2ff81a0f0ad99a29.png

Roger jo

Roger jo

Kan ikke forstå annet enn at du har en annen type enn de Sleipner har i dag.

Ser  plass til Fastnøkkel ved rød pil og ingen gjenger. (Normalt hviler fundamentet på en mutter  som en kan skru opp /ned).

Antar at gjengene er inni den store mutteren og  motorfeste hviler på en skive.

Etter min mening  så med å skru den store mutteren  med klokka  løfter en motoren, men har tatt feil før.

Har tenkt.

Bolten er normalt skrudd ned i labben og låst med en låsemutter ,  da er den store en låsemutter , da  er løsningen   inn med  fast nøkken  løsne den lille og den store  så kan en  skru bolten opp /ned  med fastnøkkelen  .

Men det er jo bare å prøve, 

Det ideelle er at feste på motorenlabben  er  max 15 mm opp på bolten leste jeg  i en manual en gang.

Så det ser ut som at di er i nærheten Og da er det best å legger shims  under labben.

image.png.f71fa82cb1d152ad2ff81a0f0ad99a29.png

• Create New...