Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Ask skrev for 2 timer siden:

Eg har ikkje erfaring med slike pakkboksar, og lurar på om båten kan søkka om slangen ryk? 

Det blir bare olje søl.

Det er 3 simmerringer i denne boksen, en for å holde sjøvannet ute de to andre er for å holde oljen på plass.

Det som er viktig er å ha oljebeholderen minst 30 cm over vannlinjen.

Og merke  av nivået i beholderen , minker  det på oljen  og det ikke kommer inn i båten lekker det ut  i sjøen og det er på tide og fôrbredde seg på å skifte simmerringer om et år eller tre.

Vil en ha simmerringerene  til å  holde lenge er det viktig  få lufta ut på olje og vannsiden.

Roger jo

Roger jo

Eg har ikkje erfaring med slike pakkboksar, og lurar på om båten kan søkka om slangen ryk? 

Det blir bare oljesøl.

Det er 3 simmeringer i denne boksen, en for å holde sjøvannet ute de to andre er for å holde oljen på plass.

Og merke  av nivået i beholderen , minker  det på oljen  og det ikke kommer inn i båten lekker det ut  i sjøen og det er på tide og forberede seg på å skifte simmeringer om et år eller tre.

Roger jo

Roger jo

Det blir bare olje søl.

Det er 3 simmerringer i denne boksen, en for å holde sjøvannet ute de to andre er for å holde oljen på plass.

Og merke  av nivået i beholderen , minker  det på oljen  og det ikke kommer inn i båten lekker det ut  i sjøen og det er på tide og fôrbredde seg på å skifte simmerringer om et år eller tre.

• Create New...