Jump to content

Edit History

Stig V

Stig V

Jeg tenker egentlig det samme, men ville gjerne høre om noen hadde praktisk erfaring med 175hk, om det oppleves som tilstrekkelig med 2-4 personer ombord.

Lurer også på om turtall/støynivå og forbruk i ulike hastigheter er omtrent det samme på 175 vs 200hk, . Har ikke sett noen oversikt over dette.

Hvordan er f.eks støynivå i marsjfart mellom 20-30 knop?

Mye av vår bruk er dagsturer/cruising rundt i indre Oslofjord, for det meste lav fart, og en sjelden gang litt lengre tur i noe høyere marsjfart 20-30 knop.

Jeg er klar over at båten nok er mer lettsolgt med 200hk (el. mer) motor, men det er selvsagt et spm. om pris.

Stig V

Stig V

Jeg tenker egentlig det samme, men ville gjerne høre om noen hadde praktisk erfaring med 175hk, om det oppleves som tilstrekkelig med 4-6 personer ombord.

Lurer også på om turtall/støynivå og forbruk i ulike hastigheter er omtrent det samme på 175 vs 200hk, . Har ikke sett noen oversikt over dette.

Hvordan er f.eks støynivå i marsjfart mellom 20-30 knop?

Mye av vår bruk er dagsturer/cruising rundt i indre Oslofjord, for det meste lav fart, og en sjelden gang litt lengre tur i noe høyere marsjfart 20-30 knop.

Jeg er klar over at båten nok er mer lettsolgt med 200hk (el. mer) motor, men det er selvsagt et spm. om pris.

• Create New...