Fru Jacobsen Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Ja dere ja, jeg tenkte mer slep generelt. Ikke bare berging av fritidsbåter. Men nå var det jo det Major Andy spurte om i grunn da, så jeg får ta selvkritikk for den ?. Jeg hadde mere store fartøyer og nordsjølektere i hodet Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
TrikkerN Lønning Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 (redigert) Fru Jacobsen skrev for 12 timer siden: Ja dere ja, jeg tenkte mer slep generelt. Ikke bare berging av fritidsbåter. Men nå var det jo det Major Andy spurte om i grunn da, så jeg får ta selvkritikk for den ?. Jeg hadde mere store fartøyer og nordsjølektere i hodet Haha, jeg var nok mer inne på Andys situasjon. Større slep med store trosser /vaiertrommler osv blir litt annerledes. Men vi er ikke uenige Redigert 15.August.2020 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 15.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Tak igen for alle gode råd! De er meget værdifulde for nybegyndere. ? Den med at fæstne træklinen til ankerlinen med en karabinhage og bruge ankeret som vægt/daumann var fx nyttig! Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Men @MajorAndy, det jeg ikke forstår. Er dere et selskap som driver med redning, lik RS i Norge? I så fall skulle man da tro at RS var mer enn villig til å dele informasjon med dere og ta i mot besøk slik at dere kan lære av dem - RS har jo stor kompetanse. Hvis ikke dere har gjort det foreslår jeg dere sender dem en forespørsel. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 MajorAndy skrev 42 minutter siden: Tak igen for alle gode råd! De er meget værdifulde for nybegyndere. ? Den med at fæstne træklinen til ankerlinen med en karabinhage og bruge ankeret som vægt/daumann var fx nyttig! Vi bruker en stor sjakkel ? Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Takker for gode og proffesjonelle råd fra frk.Jacobsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.