Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Hei.

Nå vet jeg hva problemet er. Min Victron MPPT 75/15 er for gammel til å komunisere med dagens Victron Connect prog/app. Jeg hadde igår kontakt med Victron sin support avdeling som ba meg sende en service rapport til dem. Det ble gjort, og da fikk jeg denne beskjeden tilbake: Your MPPT is quite an old unit with old firmware (v1.08). This combination is not supported by VictronConnect. Men de hadde et eldre programm som skal kunne brukes til å koble til MPPT'n og overføre en oppdateringsfil til MPPT'n. Dette har jeg nå klargjort, og så er det bare å håpe på at oppdateringen går OK neste gang jeg er i båten. Etter det skal dagens versjon av VictronConnect v.5.30 kunne brukes mot MPPT'n.

Lars H.

Lars H.

Hei.

Nå vet jeg hva problemet er. Min Victron MPPT 75/15 er for gammel til å komunisere med dagens Victron Connect prog/app. Jeg har idag hatt kontakt med Victron sin support avdeling som ba meg sende en service rapport til dem. Det ble gjort, og da fikk jeg denne beskjeden tilbake: Your MPPT is quite an old unit with old firmware (v1.08). This combination is not supported by VictronConnect. Men de hadde et eldre programm som skal kunne brukes til å koble til MPPT'n og overføre en oppdateringsfil til MPPT'n. Dette har jeg nå klargjort, og så er det bare å håpe på at oppdateringen går OK neste gang jeg er i båten. Etter det skal dagens versjon av VictronConnect v.5.30 kunne brukes mot MPPT'n.

• Create New...