Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

VegJoh skrev 1 time siden:

En lovpålagt registrering av båter ville vært nyttig for «alle». 

Antakelig mest for myndighetene som mulighet for å utstede båtskatt . .

Det ser ut til at mange båtfolk ønsker flere "lovpålagte" regler. Jeg lover herved at den dagen båtskatten blir innført avhender jeg båten øyeblikkelig. Jeg er forlengst fed up med skatter, avgifter, regler og unødvendige pålegg. Nok er nok . . !

Det har alltid vært registreringsplikt for biler. Jeg er såpass gammel at jeg husker tiden før vrakpanten på biler ble innført. Det lå henslengte avskiltete bilvrak over alt. Den som måtte tro at det hjelper med bare "lovpålagt registrering" tar nok litt feil her . . .

NilsPils

NilsPils

Det ser ut til at mange båtfolk ønsker flere "lovpålagte" regler. Jeg lover herved at den dagen båtskatten blir innført avhender jeg båten øyeblikkelig. Jeg er forlengst fed up med skatter, avgifter, regler og unødvendige pålegg. Nok er nok . . !

Det har alltid vært registreringsplikt for biler. Jeg er såpass gammel at jeg husker tiden før vrakpanten på biler ble innført. Det lå henslengte avskiltete bilvrak over alt. Den som måtte tro at det hjelper med bare "lovpålagt registrering" tar nok litt feil her feil . . .

NilsPils

NilsPils

Det ser ut til at mange båtfolk ønsker mer "lovfålagte" regler. Jeg lover herved at den dagen båtskatten blir innført avhender jeg båten øyeblikkelig. Jeg er forlengst fed up med skatter, avgifter, regler og unødvendige pålegg. Nok er nok . . !

Det har alltid vært registreringsplikt for biler. Jeg er såpass gammel at jeg husker tiden før vrakpanten på biler ble innført. Det lå henslengte avskiltete bilvrak over alt. Den som måtte tro at det hjelper med bare "lovpålagt registrering" tar nok litt feil her feil . . .

• Create New...