Jump to content

Flytte Navianic-kart til nytt minnekort?

Friskfres

Recommended Posts

Jeg kjøpte et Navianic small-kart. Det kom i en pakke med et 16gb minnekort. Jeg måtte bruke dette minnekortet for å laste ned kartet. Jeg har en eldre kartplotter som jeg antar ikke klarer å lese et så stort minnekort (lowrance lms522). Noen som vet om jeg kan flytte dette til et annet kort? Jeg har et gammel navianic kart på et 256 mb-minnekort. Jeg forsøkte å tømme dette og kopiere filene over. Plotteren ser at kartet finnes i innstillingene, men når jeg velger det så skjer det ingenting og alt er bare hvitt, som at jeg ikke har minnekort i.

Sikker på at det ikkje finst ei oppgradering som gjer at plottaren din kan lesa større kort?

Om ikkje, send e-post til navionics så får du nok hjelp. Plottaren min sletta minnekortet mitt i førre veke, eg fekk god hjelp frå ein saksbehandlar som følgde saka frå start til mål, og som endåtil ringde meg opp når det heile vart litt komplisert.:smiley:

Nils skrev for 8 timer siden:

Sikker på at det ikkje finst ei oppgradering som gjer at plottaren din kan lesa større kort?

Om ikkje, send e-post til navionics så får du nok hjelp. Plottaren min sletta minnekortet mitt i førre veke, eg fekk god hjelp frå ein saksbehandlar som følgde saka frå start til mål, og som endåtil ringde meg opp når det heile vart litt komplisert.:smiley:

Heie, er inne på navionics sine sider, og når man velger support, og så plotter cards så blir alt italiensk:-(
Endrer nede på flagget til engelsk, men da går alt tilbake til forrige side.....
Vet noen adressen til support?

Redigert av primusmotor (see edit history)

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...