Sargoen Startet 12.August.2020 Link til dette innlegget Startet 12.August.2020 Hva anbefaler dere som trim. Zipwake eller Menta Marine sine automatiske systemer. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 12.August.2020 Link til dette innlegget Svart 12.August.2020 Jeg har kun erfaringer med Mente. Funker virkeligt fint! Helt tilfreds. Enkel installation når man har Bennett flaps og fin virkning. Halvplaner På 32 fod med D6-370 Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 12.August.2020 Link til dette innlegget Svart 12.August.2020 Dette er jo to vidt forskjellige systemer beregnet på forskjellige ting. Mente Marine kan du bruke med eksisterende løsning, og koster 6000,- + 30 min installasjon. Zipwake koster 20.000,-+ omfattende installasjon med båten på land. Har Mente til min båt, og det er kanskje det beste kjøpet jeg har gjort noen gang (planende båt, som da er følsom for hvor folk sitter i båten). Sitér dette innlegget Link to post
Sargoen Svart 16.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2020 Forstår det slik at zipwake er en del dyrere. Men systemene fungerer på samme måte? Er det noen fordeler med zipwake kontra menta, og eventuelt noen ulemper annet enn pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.