Jump to content

Edit History

Barillion

Barillion

Hei. 
Er bare meg igjen?

Har etter demontering/rensing av forgassere hatt problemer med at ikke motoren starte lett (ref. tidligere innlegg).

Har nå juster mye på luftmengde/Airmix skruene for å få denne motoren til å starte/gå stabilt.

Etter jeg har justert dette, starter den lett.

Skrudde samtlige luftmengde-skruer inn til motstand og ut igjen 1 1/4 runde (fra service manual).

Har etter dette tatt for meg en forgasser om gangen men den står i gir.

Justert denne ned til den begynner å jukse/feil tenner.Tatt den da tilbake til den går rent og fint (etter mitt øre).

Har etterpå stil tomgangen. Når jeg da drar på når den står i fri høres den ikke god ut etter min mening.

Synes dere dette er ok eller har jeg justert meg helt vekk?

Barillion

Barillion

Hei. 
Er bare meg igjen?

Har etter demontering/rensing av forgassere, ville ikke denne motoren starte lett (ref. tidligere innlegg).

Har nå juster mye på luftmengde/Airmix skruene for å få denne motoren til å starte/gå stabilt.

Etter jeg har justert dette, starter den lett.

Skrudde samtlige luftmengde-skruer inn til motstand og ut igjen 1 1/4 runde (fra service manual).

Har etter dette tatt for meg en forgasser om gangen men den står i gir.

Justert denne ned til den begynner å jukse/feil tenner.Tatt den da tilbake til den går rent og fint (etter mitt øre).

Har etterpå stil tomgangen. Når jeg da drar på når den står i fri høres den ikke god ut etter min mening.

Synes dere dette er ok eller har jeg justert meg helt vekk?

• Create New...