Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

bellen skrev for 1 time siden:

Takk for svar. Nå har jeg blitt en del klokere på dette. Jeg tror nok jeg kommer til å bestille original VP-propell. Ser at Watski har veldig god rabatt på Solas Amita 3 E-pluss nå, men ser ut som dei  bare har RH, og jeg vil helst ha LH. VP har 16x19 og 16x21, jeg heller mot at jeg vil først prøve 16x21 da jeg ser at 21" pitch gir rundt 17% slipp @3900 rpm og 26 knop og jeg tror det burde gå. 

:thumbsup: Det er din båt og dine dollars. Vi/jeg kan ikke/vil ikke ta besluttninger på vegne av og på så mye usikkerhet. Vi/jeg kan bare komme med relatvitvt løse betraktninger, og så får det bli som det blir. Det sagt: Planen høres fornuftig ut. Jeg antar at 17% ikke bare dukket opp som et lynnedslag... (hehe).

Solseng

Solseng

bellen skrev for 1 time siden:

Takk for svar. Nå har jeg blitt en del klokere på dette. Jeg tror nok jeg kommer til å bestille original VP-propell. Ser at Watski har veldig god rabatt på Solas Amita 3 E-pluss nå, men ser ut som dei  bare har RH, og jeg vil helst ha LH. VP har 16x19 og 16x21, jeg heller mot at jeg vil først prøve 16x21 da jeg ser at 21" pitch gir rundt 17% slipp @3900 rpm og 26 knop og jeg tror det burde gå. 

:thumbsup: Det er din båt og dine dollars. Vi/jeg kan ikke/vil ikke ta besluttninger på vegne av og på så mye usikkerhet. Vi/jeg kan bare komme med relatvitvt løse betraktninger, og så får det bli som det blir. Det sagt: Planen høres fornuftig ut. Jeg antar at 17% ikke bare kom som et lynnedslag... (hehe).

Solseng

Solseng

bellen skrev 1 time siden:

:thumbsup: Det er din båt og dine dollars. Vi/jeg kan ikke/vil ikke ta besluttninger på vegne av og på så mye usikkerhet. Vi/jeg kan bare komme med relatvitvt løse betraktninger, og så får det bli som det blir. Det sagt: Planen høres fornuftig ut. Jeg antar at 17% ikke kom som et lynnedslag... (hehe).

Solseng

Solseng

bellen skrev 1 time siden:

:thumbsup: Det er din båt og dine dollars. Vi/jeg kan ikke/vil ikke ta besluttninger på vegne av og på så mye usikkerhet. Vi/jeg kan bare komme med relatvitvt løse betraktninger, og så får det bli som det blir. Det sagt: Planen høres fornuftig ut.

• Create New...