Laffen102 Startet 13.August.2020 Del på Facebook Startet 13.August.2020 Har en Suzuki df 115 som bare klikker repeterende når jeg prøver å starte. Noen som har lignende erfaring? Batteriet er nytt. Starteren går ikke rundt. Sier bare klikk,klikk,klikk manger ganger fort . Kan det være rele? Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 13.August.2020 Del på Facebook Svart 13.August.2020 Kan det være starteren som «henger» pga begynnende slitasje. Prøv å gi den noen kakk og se om det hjelper. Et annet alternativ kan være dårlig kontakt mellom starter / rele / batteri. Sjekk alle kablingspunkter og mål spenningen over starteren. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Ludolf H Svart 14.August.2020 Del på Facebook Svart 14.August.2020 Hadde samme problemet da jeg skulle starte Suzuki df 115 2008 modell tidligere i sommer. Viste seg å være dårlig hovedbryter til batteriet. Skiftet bryter og løste problemet Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 14.August.2020 Del på Facebook Svart 14.August.2020 (redigert) Ludolf H skrev for 10 timer siden: Hadde samme problemet da jeg skulle starte Suzuki df 115 2008 modell tidligere i sommer. Viste seg å være dårlig hovedbryter til batteriet. Skiftet bryter og løste problemet Kanskje feilsøke ved å sette noen startkabler direkte fra batteri til starteren og feilsøke derfra? Redigert 14.August.2020 av snekkerbod (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.