Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

@Bårdp anbefaler Multibond fra Biltema. Den har jeg ikke prøvd, men den er sikkert god iflg. Bårdp sine erfaringer.

Jeg har derimot brukt Bostik Maxibond extreme, og den bærer sitt navn med rette. Den sitter noe så ekstremt vanvittig godt, og det du limer siger ikke mens det herder.

Fåes kjøpt bl.a. hos Bygger`n.

Mener det var @Komodo som anbefalte dette stoffet da jeg skulle lime trelekter til taket (polyester med topcoat) i kabinen.

Om du limer ledninger direkte til undersiden av HT, eller limer kanaler til undersiden av HT, vil de garantert sitte med dette stoffet.

Min erfaring er at smeltelim er noe dritt til den bruken du har tenkt.

Jannmar

Jannmar

@Bårdp anbefaler Multibond fra Biltema. Den har jeg ikke prøvd, men den er sikkert god iflg. Bårdp sine erfaringer.

Jeg har derimot brukt Bostik Maxibond extreme, og den bærer sitt navn med rette. Den sitter noe så ekstremt vanvittig godt, og det du limer siger ikke mens det herder.

Jannmar

Jannmar

@Bårdp anbefaler Multibond fra Biltema. Den har jeg ikke prøvd, men den er sikkert god ifl. Bårdp sine erfaringer.

Jannmar

Jannmar

@Bårdp anbefaler Multibond fra Biltema. Den har jeg ikke prøvd, men den er sikkert god ifl. Bårdp sine erfaringer.

• Create New...