Peder Ingvar Startet 14.August.2020 Link til dette innlegget Startet 14.August.2020 En del av fenderlisten på min Buster xxl 98 modell har løsnet. Er det noen som vet om det er mulig å feste delen av av fenderlisten som har løsnet med å varme den opp ( F.eks med håndkle med kokende vann) og banke den på igjen med gummiklubbe? Eller må jeg ta hele fenderlisten av og tre den på eller må jeg kjøpe ny? Mvh Peder Sitér dette innlegget Link to post
Båtb123 Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Peder Ingvar skrev 18 minutter siden: En del av fenderlisten på min Buster xxl 98 modell har løsnet. Er det noen som vet om det er mulig å feste delen av av fenderlisten som har løsnet med å varme den opp ( F.eks med håndkle med kokende vann) og banke den på igjen med gummiklubbe? Eller må jeg ta hele fenderlisten av og tre den på eller må jeg kjøpe ny? Mvh Peder Kok opp vann i vannkoker. Tøm varmtvann på fender slå den forsiktig på plass ? Sitér dette innlegget Link to post
Peder Ingvar Svart 14.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Takk! Skal prøve. Peder Sitér dette innlegget Link to post
Peder Ingvar Svart 15.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Det holdt med varme fra solen (20 grader vindstille og skyfri himmel). Banket den forsiktig på plass med gummiklubbe ( 69 kr på Biltema) Peder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.