Lenk & line Startet 14.August.2020 Link til dette innlegget Startet 14.August.2020 Hei! Er det noen her som har erfaring med å overhale en slik pumpe. Kan bytte av pakning og simmeringer gjøre jobben? Eller bør en bare kjøpe ny pumpe? Den er jo ganske dyr.. Takk på forhånd for svar!! Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Opplevde det samme med en 4Jh2. Byttet pumpa da jeg fikk beskjed om at den ikke lar seg overhale. Manualen sa det samme. Enkel jobb å bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Mevind Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Hei oppdaget at lagrene har tatt kvelden på min i dag, 4jh3hte. venter pris på mandag? kor mykje måtte d ut med for pumpa,? Finner ikkje pris på nett annet enn på ei amerikansk side men da går vel vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Rundt 6000 i 2018. Boatparts i Stokke. Sitér dette innlegget Link to post
Mevind Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Takker. Då har eg ein antydning?? Sitér dette innlegget Link to post
Lenk & line Svart 15.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Ja, tror nok det fort blir det. Takk for kjappe svar svar! Vet dere om ferskvannspumpene for de ulike 3JH motorene passer mellom hverandre?Om F. Eks en 3JH5 kan passe til en 3JH2?:) Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 16.August.2020 Link til dette innlegget Svart 16.August.2020 (redigert) Byttet min i vinter (3jh2-te) ettersom den lakk litt. Kjøpte fra yanmardeler. Dyr som pokker. Mener den den var for JH2 motorer. Du får krysssjekke delenummerne. Redigert 16.August.2020 av Too Much (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.