Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Ja, jeg vurderer om jeg skal bytte ut min daycruiser. Båten er gammel (-96 modell) og bærer selvsagt preg av det. Motoren er nyere og største anbefalte for båten (2017), så det er jo absolutt et pluss. Men så lurer jeg litt på om jeg skal prøve å selge den som et overkommelig prosjekt, eller om jeg skal fikse det vesentligste og heller justere opp prisen? Derfor lurer jeg litt på hvordan dere tenker rundt dette med kjøp og salg. Hvilke vurderinger er viktige for deg/dere? Vi trenger ikke diskutere min båt spesielt, men interessant å høre hva dere tenker helt generelt.

Jeg for min del har hatt glede av å ha en litt "sliten" båt som allerede har riper i gelcoaten og som tåler at man kan dra teiner eller fiske etter makrell. Eller søle litt med solkremen. Altså en båt som gjerne kan brukes til alt mulig, men som ikke er av de fjongeste når den ligger langs kaien.:giggle:

Solseng

Solseng

Ja, jeg vurderer om jeg skal bytte ut min daycruiser. Båten er gammel og bærer selvsagt preg av det. Motoren er nyere og største anbefalte for båten (2017), så det er jo absolutt et pluss. Men så lurer jeg litt på om jeg skal prøve å selge den som et overkommelig prosjekt, eller om jeg skal fikse det vesentligste og heller justere opp prisen? Derfor lurer jeg litt på hvordan dere tenker rundt dette med kjøp og salg. Hvilke vurderinger er viktige for deg/dere? Vi trenger ikke diskutere min båt spesielt, men interessant å høre hva dere tenker helt generelt.

Jeg for min del har hatt glede av å ha en litt "sliten" båt som allerede har riper i gelcoaten og som tåler at man kan dra teiner eller fiske etter makrell. Eller søle litt med solkremen. Altså en båt som gjerne kan brukes til alt mulig, men som ikke er av de fjongeste når den ligger langs kaien.:giggle:

• Create New...