OysteinE Startet 15.August.2020 Link til dette innlegget Startet 15.August.2020 Zodiac gummijolle er grodd - har ligge for lenge ute Ønsker tips til å fjerne rester etter rur-skjell. Er saltsyre eller Aceton for sterkt? Hva funker - noen som har tips? Finnes det noe bunnstoff egnet for gummijolle? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Rur på pontongene? jeg har best erfraing med vanlig Biltema bunnstoff på liten rib Sitér dette innlegget Link to post
fleggis Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Aceton er bare tull, bruk syre. Saltsyre ødela ikke mine på hverken Zodiac eller Grand Brukte spesial bunnstoff for RIB på Granden jeg hadde, funka ikke mot rur men jeg slapp å være like brutal mot pontongene når driten skulle bort Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 15.August.2020 Link til dette innlegget Svart 15.August.2020 Vannlinjerens med oksalsyre burde gjøre jobben og er hakket mindre farlig å jobbe med enn saltsyre. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 16.August.2020 Link til dette innlegget Svart 16.August.2020 Saltsyre på klut fungerer veldig bra, unngå for mye skraping. Er det som blir anbefalt av de som reparerer også. Gjelder for PVC, men er usikker dersom du har hypalon... Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 16.August.2020 Link til dette innlegget Svart 16.August.2020 Fant en sandstrand med fin strand og slepte jolla litt rundt på den. Fin trening, og jolla ble bra nok ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.