Fantino Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 bjorngb skrev 32 minutter siden: De hadde FÅTT masse business på det - det hadde vært en kjempefordel kontra de andre leverandørene. Følger en din argumentasjon, hadde de ikke koblet radar til plotter, men en måtte hatt egen skjerm for radar - som i ‘gamledager’ Mulig.. Men da hadde det jo vært rene skjermer og ikke MFD - som alle har nå. De fleste prøver nok å holde oss inni sitt eget økosystem.. Apple har jo hatt betydelig suksess med det.. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 (redigert) bjorngb skrev 36 minutter siden: Det er mulig. Sett opp splitt screen, aktiver den skjermen du vil ha overlay på, og velg radar overlay Bare til info for tråden sin del, Axiom 9 og 12 har ikke mulighet for radar overlay , kun PRO-modellene, om jeg har forstått det rett ? Eneste jeg saver fra gamle CX44-pakka til Simrad. Men AIS mottak via VHFen, det fungerer brillefint. Redigert 18.August.2020 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 Worry II skrev for 2 timer siden: Bare til info for tråden sin del, Axiom 9 og 12 har ikke mulighet for radar overlay , kun PRO-modellene, om jeg har forstått det rett ? Eneste jeg saver fra gamle CX44-pakka til Simrad. Men AIS mottak via VHFen, det fungerer brillefint. Det hørtes merkelig ut. Min gamle a127 hadde radar overlay. Slik jeg har forstått det er 12 og 12 pro like bortsett fra pro har kortleser med plass til 2 kort og knapper/betjeningspanal. Både kortleser og betjeningspanel kan kjøpes separat Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 Står om radar overlay her: https://forum.raymarine.com/showthread.php?tid=155 Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 Worry II skrev for 2 timer siden: Bare til info for tråden sin del, Axiom 9 og 12 har ikke mulighet for radar overlay , kun PRO-modellene, om jeg har forstått det rett ? Eneste jeg saver fra gamle CX44-pakka til Simrad. Men AIS mottak via VHFen, det fungerer brillefint. Nå er det mulig jeg dummer meg ut nå, men Radar Overlay er bare radaren lagt over kartet? I så fall kan definitivt Axiom gjøre det. Mange gode muligheter for dette :) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 Havelle skrev 6 minutter siden: ..Radar Overlay.. I så fall kan definitivt Axiom gjøre det. Ikke Axiom 9, mener jeg. @Benji kan sikkert kommentere dette ? Kan din vise overlay, du har ikke Pro ? Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 Worry II skrev 3 minutter siden: Ikke Axiom 9, mener jeg. @Benji kan sikkert kommentere dette ? Kan din vise overlay, du har ikke Pro ? Vi har 9 og har mulighet for Radar Overlay. Tror egentlig nesten alle Lighthouse III (forøvrig et bra grensesnitt) har det. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Worry II skrev for 7 timer siden: Ikke Axiom 9, mener jeg. @Benji kan sikkert kommentere dette ? Kan din vise overlay, du har ikke Pro ? Ja har radaroverlay på min, går fint. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
handalen Svart 19.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2020 Tusen takk for mange svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.