Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

D2-40 er basert på Shibaura blokk, marinisert av Perkins/VP, men hvem som lager/leverer varmeveksleren for dem vet jeg ikke.
Om du er ute etter å gjøre dette billig så er det vel ikke nødvendig å bytte endelokkene om det ikke er noe feil på dem. Tetningene (o-ringer) kan du kjøpe i en maskinforretning som har helt andre priser enn VP.

Min motor har gått 2.200 timer og det var ingen problemer med manifold (som du skriver). Derimot var saltvannsinnløpet på eksosbendet tett av rust og ble byttet med nytt i syrefast. 

Lazyjack

Lazyjack

D2-40 er basert på Shibaura blokk, marinisert av Perkins/VP, men hvem som lager/leverer varmeveksleren for dem vet jeg ikke.
Om du er ute etter å gjøre dette billig så er det vel ikke nødvendig å bytte endelokkene om det ikke er noe feil på dem. Tetningene (o-ringer) kan du kjøpe i en maskinforretning som har helt andre priser enn VP.

Lazyjack

Lazyjack

D2-40 er basert på Shibaura blokk men hvem som lager/leverer varmeveksler vet jeg ikke. Om du er ute etter å gjøre dette billig så er det vel ikke nødvendig å bytte endelokkene om det ikke er noe feil på dem. Tetningene (o-ringer) kan du kjøpe i en maskinforretning som har helt andre priser enn VP.

Lazyjack

Lazyjack

D2-40 er basert på Shibaura blokk men hvem som lager/leverer varmeveksler vet jeg ikke. Om du er ute etter å gjøre dette billig så er det vel ikke nødvendig å bytte endelokkene om det ikke er noe feil på dem. O-ringene kan du kjøpe i en maskinforretning som har helt andre priser enn VP.

Lazyjack

Lazyjack

Om du er ute etter å gjøre dette billig så er det vel ikke nødvendig å bytte endelokkene om det ikke er noe feil på dem. O-ringene kan du kjøpe i en maskinforretning som har helt andre priser enn VP.

• Create New...