Knallipadden Startet 18.August.2020 Del på Facebook Startet 18.August.2020 Har en Pilote house båt med utenbordsmotor. Kjøpte båte pent brukt tidlig i sommer. Ble lovet service og litt småfiks hvis jeg kjøpte båten inkludert i prisen. Fikk først avtalt time et par uker etter kjøp, så ble den flyttet et par uker til, før den ble flyttet til ut i august. Når jeg kom med båten på avtalt dag hadde de heller ikke kapasitet til å fikse båten, men de skulle fikse den. Nå har jeg ventet i 1 1/2 uke på å få den tilbake. Er det innenfor? Vet det har vært mye nå med Korona og stort salg av båter, men syns det tar lang tid for en vanlig service og litt mindre utbedringer. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 Når du leverte båten, burde du jo få estimert når den skulle være ferdig. Så kan vel et avvik på en dag eller to være innafor med uforutsette ting kanskje, om man blir varslet. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 18.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2020 Jeg har ikke fått noe varsel. Jeg fikk beskjed om å komme med båten også skulle de ta service. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 18.August.2020 Del på Facebook Svart 18.August.2020 Den kjipe sannheten er at du allerede har betalt og derfor stiller aller bakerst i køen. Mas, ellers rykker du stadig bakover i køen da det er andre som maser mer. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Båtbrangsjen virker ikke være veldig seriøs.. skal tro om hva som hadde skjedd hvis folk opplevde det samme når de skal ha bilen sin på service!! da hadde det blitt rimelig kaos.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Gullfisk Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Synes det er mange med bil som både må vente, og på verksted flere ganger med samme feil jeg. Hvertfall når det er noe annet enn oljeskift og hjultelling(service) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 (redigert) Gullfisk skrev 16 minutter siden: Synes det er mange med bil som både må vente, og på verksted flere ganger med samme feil jeg. Hvertfall når det er noe annet enn oljeskift og hjultelling(service) Tiltredes. Egen erfaring. Redigert 19.August.2020 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 19.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2020 Hentet båten i dag. Den så ikke ut pga. de har grist, også har de ikke gjort alt de skulle gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 19.August.2020 Del på Facebook Svart 19.August.2020 Kjipt. Og dessverre ikke uvanlig. Betalt = ‘ferdig arbeid’ for enkelte aktører. Du har jo muligheten for å gi de beskjed om å ordne opp ASAP om de ikke ønsker å bli omtalt konkret ved navn her (selvsagt iht retningslinjer der de informeres først). Helt på sin plass og viktig forbrukerinfo til brukere av BP. Ser ikke bort fra at det har ‘motiverende’ virkning ift å gjøre en skikkelig jobb. Generelt er kundescore a-la eBay/Aliexpress/Finn.no genialt og burde spre seg til flere bransjer.. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 19.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2020 Jeg har vært i kontakt med forhandler og de skal sjekke med verkstedet hva som har skjedd og hvorfor. Utrolig irriterende. Bruker ganske lang tid på å hente og levere båten også i forhold til logistikk med bil osv. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 21.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2020 Fikk svar fra verkstedet i dag. De skyldte på kommunikasjonssvikt siden alt ikke var blitt gjort. Jeg har hele tiden påpekt alt de må huske når jeg har purret på, så syns det var en litt tynn unnskyldning. Jeg skal få ny time. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 21.August.2020 Del på Facebook Svart 21.August.2020 Send en liste med hva som skal gjøres, få time, og når den skal være ferdig med krysset liste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.