Jump to content

Edit History

Reperatør

Reperatør

Jeg fikk det råd at Dieselen hadde kommet der oljen skal være. Altså  å tømme ut oljen på dieselpumpa og fylle på ny olje. Ny olje har slik konsistens at den påvirker dieselen til ikke å lekke over til smøreoljen. Etter lang tid kan likevel smøreoljen blitt spedd ut med diesel. I midlertid ser jeg ingen påfylling for smøreolje på denne pumpa, derfor vil jeg skifte smøreolje på hele motoren. Trolig blir dieselpumpa og vakuum-regulatoren smurt av det samme felles smøre system. Smøreoljen ser svert tynn ut når jeg peiler, dessuten er smøreoljenivået svert høyt. Vil ta smøreoljeskift neste uke.

Reperatør

Reperatør

Jeg fikk det råd at Dieselen hadde kommet der oljen skal være. Altså tømme ut oljen på dosepumpa og fulle på ny olje. Ny olje har slik konsistens at den påvirker dieselen til ikke å lekke over til smøreoljen. Etter lang tid kan likevel smøreoljen blitt spedd ut med diesel. I midlertid ser jeg ingen påfylling for smøreolje på denne pumpa, derfor vil jeg skifte smøreolje på hele motoren. Trolig blir dieselpumpa og vakuum-regulatoren smurt av det samme felles smøre system. Smøreoljen ser svert tynn ut når jeg peiler, dessuten er smøreoljenivået svert høyt. Vil ta smøreoljeskift neste uke.

• Create New...