Jump to content

Edit History

Hanto2020

Hanto2020

Har sett litt rundt og kansje funnet en løsning, er ikke sikker på om det vil gå må ta noen mål.

Jeg tenkte og se om jeg kan bruke denne badeplattformen fra Biltema forran badestigen kansje jeg må ta bort/modifisere inderste plank, tenkte vidre og prøve og få skrudd eller sveiset på denne stigen og få 2stk øyenbolter på hver sin side i enden av denne som det går tau i, legger jollen litt opp på badestigen får tau under og over jollen drar så til i tauene så båten kommer opp og vippes mot moderskipet og støttes i fra med evt en slik støtte..

Tanker? 

Hanto2020

Hanto2020

Har sett litt rundt og kansje funnet en løsning, er ikke sikker på om det vil gå må ta noen mål.

Jeg tenkte og se om jeg kan bruke denne badeplattformen fra Biltema kansje jeg må ta bort/modifisere inderste plank, tenkte vidre og prøve og få skrudd eller sveiset på denne stigen og få 2stk øyenbolter på hver sin side i enden av denne som det går tau i, legger jollen litt opp på badestigen får tau under og over jollen drar så til i tauene så båten kommer opp og vippes mot moderskipet og støttes i fra med evt en slik støtte..

Tanker? 

• Create New...