Goddis77 Startet 20.August.2020 Link til dette innlegget Startet 20.August.2020 Har brukt etterfylling med vann i sommer og tenke å fylle væske nå. Ser rød ut for meg. Enig? Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 20.August.2020 Link til dette innlegget Svart 20.August.2020 For meg ser det ut som lilla. Har det vært blandet rød og blå type? Når vi bruker rød på jobben, så er den tydelig rød, men det kan muligens variere med fabrikat... Jeg hadde tappet ned, skyllt og fyllt på ny korrekt type. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 20.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2020 Er en drittjobb å gjøre det nå. Kommer ikke til skikkelig. Og det er 30liter med væske. Lurer på om jeg skal ta en tur innom maritim og sjekke deres type rød. Ble usikker jeg og, samt at madammen mente denne hadde litt blå i seg. Lurer på om jeg skal la den gå slik som dette ut sesongen og heller fylle ny før neste sesong. Må mest sannsynlig av med veksleren i vinter uansett. Ihvertfall tømme den. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 20.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2020 Her er hva håndboken sier om kjølevæske type: Noen som har type væske som anbefales eller som en vanligvis bruker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.