Olgalllaila Startet 20.August.2020 Link til dette innlegget Startet 20.August.2020 Hei. Jeg klarer ikke få ned undervannshus for å skifte impeller. Jeg har skrudd ut tre bolter på undervannshus, satt gearhendel i forover men får ikke delene fra hverandre... kan lee litt fra side til side. På denne motoren skal aksling til gearshift følge med ned og ikke deles ovenfor undervannshus som på 9,9. Har nå hengt motor opp ned og tilført rustløser langs aksling i håp om at det skal slippe. Hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 20.August.2020 Link til dette innlegget Svart 20.August.2020 Har du mulighet til å legge ut noen bilder slik at man kan se hvordan ting er satt sammen på den motoren ? Bilder pleier ofte å få opp «trykket» på trådene her inne Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Olgalllaila Svart 22.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2020 Olgalllaila skrev On 20.8.2020 at 19.53: Hei. Jeg klarer ikke få ned undervannshus for å skifte impeller. Jeg har skrudd ut tre bolter på undervannshus, satt gearhendel i forover men får ikke delene fra hverandre... kan lee litt fra side til side. På denne motoren skal aksling til gearshift følge med ned og ikke deles ovenfor undervannshus som på 9,9. Har nå hengt motor opp ned og tilført rustløser langs aksling i håp om at det skal slippe. Hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 22.August.2020 Link til dette innlegget Svart 22.August.2020 Jeg ser at motor står i forover. Prøv å sette den i revers og se om du da ikke får nok glipe til å skru av girskjøt Sitér dette innlegget Link to post
Olgalllaila Svart 22.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2020 (redigert) Som jeg skrev i innlegget skal aksling gearshift følge med ned og ikke deles ved undervannshus.... Tror jeg etter å ha sett på Youtube. Finner ikke igjen videoen... Redigert 22.August.2020 av Olgalllaila (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 22.August.2020 Link til dette innlegget Svart 22.August.2020 OK. Mente bare å huske at det var sånn jeg gjorde det på disse motorene..... Sitér dette innlegget Link to post
Kasper22 Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Hvis aksling skal følge med ned, så må den vel løsnes på noe vis i toppen.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.