Anonym Startet 16.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2005 Hei! Jeg har kommet over en del metall som fungerer fint som moringer (tunge saker..) Hvor mye pleier pris på sånt å ligge på? Noe av det jeg har er jernbaneskinner, mens det andre er hjulbandasje (som dekket på en bil omtrent, den ytterste delen av hjulet) Og nei, dette er ikke en salgsannonse, vil bare vite hva sånt pleier å ligge på.. Kjøper har jeg alt. Sitér dette innlegget Link to post
myhreoe Svart 17.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2005 Du kan prøve å ringe til Skandinavia metall, eller noen andre i den sjangeren da får du priser på hva de betaler og kan gjøre deg opp din egen mening hva slik er verdt Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
mons Svart 17.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2005 Småleveranser av skrapjern får du ca 1 kr pr kg for nå for tiden. Til Moringer kan en få betongklosser i alle størrelser gratis fra rivningsfirmaer. Masse skrapjern er vanskelig å koble sammen, og vanligvis en dårlig løsning. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Anonym Svart 17.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2005 Småleveranser av skrapjern får du ca 1 kr pr kg for nå for tiden. Til Moringer kan en få betongklosser i alle størrelser gratis fra rivningsfirmaer. Masse skrapjern er vanskelig å koble sammen, og vanligvis en dårlig løsning. Mons Her snakker vi ferdige moringer av høy kvalitet. Betong har den ulempen at det har relativt mye oppdrift, metall har andre egenskaper. Jeg leverer jo disse hjulbandasjene (som er best egnet som moringer) med ferdigsveiset feste for kjetting. Og ja, de veier noen kg :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.