carmencita Startet 16.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2005 Hei, har hydraulisk styring på min Wiksten plattgatter. Har i forbindelse med motorbytte, prøvd å finne ut hvilket fabrikat denne er, men ikke lykkes. (Står ingenting på hverken pumpe eller sylinder) Men, en del av monteringsanvisningen har jeg, og der er typebetegnelsen MB35/T2 oppgitt sammen med endel tekniske data (max. pumpetrykk: 50 Kp/cm2). Båten er fra 1971, men jeg tror styringen kan være nyere (tidlig 80?) Er det noen her på forumet som har vært borti en slik typebetegnelse, eller vet om noen databaser hvor jeg kan søke? Har prøvd hos Sleipner og Bosvik sine internett sider uten å ha hell med meg. Mvh, Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 16.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2005 Hva med Tennfjord, eller Rolls Royce Marine som de heter nå? Tror du kanskje får "napp" der. Sitér dette innlegget Link to post
carmencita Svart 16.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2005 Hei, takk for tips, men er det noen som vet hvem som er forhandlere? Mvh, Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.