Jump to content

Edit History

fleggis

fleggis

Jeg hadde meldt inne et krav til Forsikringsselskapet hans. Ikke basert på verdien av båten, men medgått tid, fuel og risikotillegg (vind/sjø)

Du sparte selskapet hans for mye utgifter

Det handler ikke om at man ikke skal være hyggelig og grei og hjelpe hverandre på sjøen, i skogen eller på fjellet. Det sier seg selv for de fleste av oss. 

Jeg gjorde redda en båt fra fjæresteinene for noen år siden. Han jeg redda var supergrei og ville ordne opp ettersom jeg fikk noen utgifter på min motor som gikk varm i basketaket. Vi ble enige om først å gå på selskapet hans og de punga ut uten å mokke rep av min motor samt 10-12 båtpenger i bergningslønn. Altså det kravet jeg fremmet basert på innsats, risiko og arbeid med å fixe motoren min igjen 

fleggis

fleggis

Jeg hadde meldt inne et krav til Forsikringsselskapet hans. Ikke basert på verdien av båten, men medgått tid, fuel og risikotillegg (vind/sjø)

Du sparte selskapet hans for mye utgifter

Det handler ikke om at man ikke skal være hyggelig og grei og hjelpe hverandre på sjøen, i skogen eller på fjellet. Det sier seg selv for de fleste av oss. 

Jeg gjorde redda en båt fra fjæresteinene for noen år siden. Han jeg redda var supergrei og ville ordne opp ettersom jeg fikk noen utgifter på min motor som gikk varm i basketaket. Vi ble enige om først å gå på selskapet hans og de punga ut uten å mokke rep av min motor samt 10-12 båtkapteins i bergningslønn. Altså det kravet jeg fremmet basert på innsats, risiko og arbeid med å fixe motoren min igjen 

• Create New...