Jump to content

Edit History

PolarLi

PolarLi

Jeg forstår det slik at dere var på jobb/ankom havaristen i arbeidsbåten til oppdrettsanlegget? Var dette kanskje også en relativt stor båt?

I såfall tror jeg mannens oppførsel med henvisning til forsikringsselskapet var pga han selvfølgelig så hvor dere kom fra/jobbet for, og nærmest ikke turte spørre hva dere skulle ha mtp på de pengesummene som er i omløp i den bransjen...
Å tilby en flaske brunt var kanskje heller ikke så aktuellt av samme årsak da han kanskje var redd for å blir ledd i ansiktet, å fått beskjed at slikt tar ikke vi betalt da det er strengt forbudt i henhold til reglementet og alle godtgjørelser må gå via hovedkontoret og gud vet hva.

Takket burde han selvfølgelig uansett gjort! Men det kan hende han bare var litt oppskaket pga hendelsen å rett og slett glemte dette.

PolarLi

PolarLi

Jeg forstår det slik at dere var på jobb/ankom havaristen i arbeidsbåten til oppdrettsanlegget? Var dette kanskje også en relativt stor båt?

I såfall tror jeg mannens oppførsel med henvisning til forsikringsselskapet var pga han selvfølgelig så hvor dere kom fra/jobbet for, og nærmest ikke turte spørre hva dere skulle ha mtp på de pengesummene som er i omløp i den bransjen...
Å tilby en flaske brunt var kanskje heller ikke så aktuellt av samme årsak da han kanskje var redd for å blir ledd i ansiktet, å fått beskjed at
slikt tar ikke vi betalt da det er strengt forbudt i henhold til reglementet og alle godtgjørelser må gå via hovedkontoret og gud vet hva...

Takket burde han selvfølgelig uansett gjort, men det kan hende han bare var litt oppskaket pga hendelsen å rett og slett glemte dette.

• Create New...