Jump to content

Edit History

dude

dude

eventuellt  :-)  

 

Can't quite see how CDI should shift ignition time significantly? Was the (Sporkile?) Key mounted so that the flywheel is in the correct position after the module was replaced?

 

Forøvrig har jeg akkurat samme motor, med samme utfordring, også forholdsvis lav kompresjon, men

lik på begge sylindre.

Demontert forgasser, blåst rent, så helt fint ut før. Byttet plugger, og har også gnist med gnistmåler.

 

så leser tråden med stor spenning for å se om jeg kan finne noen triks jeg ikke har prøvd ennå.

dude

dude

eventuellt  :-)  :

 

Can't quite see how CDI should shift ignition time significantly? Was the (Sporkile?) Key mounted so that the flywheel is in the correct position after the module was replaced?

 

Forøvrig har jeg akkurat samme motor, med samme utfordring, også forholdsvis lav kompresjon, men

lik på begge sylindre.

Demontert forgasser, blåst rent, så helt fint ut før. Byttet plugger, og har også gnist med gnistmåler.

 

så leser tråden med stor spenning for å se om jeg kan finne noen triks jeg ikke har prøvd ennå.

dude

dude

eventuellt :

 

Can't quite see how CDI should shift ignition time significantly? Was the (Sporkile?) Key mounted so that the flywheel is in the correct position after the module was replaced?

 

Forøvrig har jeg akkurat samme motor, med samme utfordring, også forholdsvis lav kompresjon, men

lik på begge sylindre.

Demontert forgasser, blåst rent, så helt fint ut før. Byttet plugger, og har også gnist med gnistmåler.

 

så leser tråden med stor spenning for å se om jeg kan finne noen triks jeg ikke har prøvd ennå.

dude

dude

eventuellt :

 

Can't quite see how CDI should shift ignition time significantly? Was the (Sporkile?) Key mounted so that the flywheel is in the correct position after the module was replaced?



×
×
  • Create New...