Pequod Startet 23.August.2020 Link til dette innlegget Startet 23.August.2020 Tyveri av båt må være noe av det verste en båteier kan oppleve. Nesten daglig deles innlegg i forskjellige båtgrupper om båter som er stjålet, innbrudd og hærverk i båt. Men jeg har ikke funnet noen grupper som er laget spesielt for etterlysning av slikt, så derfor oppretter jeg en slik gruppe nå og håper at den kan bli nyttig og etterhvert benyttes som en "gå til-gruppe" ved tyverier, innbrudd eller hvis båten har slitt seg og er borte. Bli gjerne medlem og del etterlysninger dere kommer over! https://www.facebook.com/groups/810528106444825 Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
enslagsgjest Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Hei Fint om gruppen er offentlig. Er ikke alle som har facebook. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Pequod Svart 23.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 enslagsgjest skrev 24 minutter siden: Hei Fint om gruppen er offentlig. Er ikke alle som har facebook. Jepp, den er offentlig. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
enslagsgjest Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Da funker ikke linken. Får forespørsel om å logge på. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Pequod Svart 23.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 enslagsgjest skrev 8 minutter siden: Da funker ikke linken. Får forespørsel om å logge på. Skal sjekke, den står som offentlig, men det kan hende det ikke funker ennå fordi den er så fersk? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Trond C Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Den står som offentlig på Facebook, altså slik at alle som er innlogget på Facebook kan se den, men man må selvsagt være på Facebook hvis man vil se hva som skrives der Sånn er livet. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Man kan lese langturseilere på facebook uten å være medlem. Men nå funker alt som det skal og jeg kommer inn på gruppen. UTEN å være facebook medlem. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Trond C Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Ok, det visste jeg ikke. Men er du medlem der er det mye annet du også kan lese. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.