Shore Startet 23.August.2020 Del på Facebook Startet 23.August.2020 Har det noen betydning for flasken om den er tom eller full, med tanke på oppbevaring gjennom vinteren? Er det best å oppbevare i temperert tilstand, eller kan den ligge i en utebod med kuldegrader, alternativt i båten? Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Landcrab Svart 23.August.2020 Del på Facebook Svart 23.August.2020 Oppbevares med trykk. Jeg har mine liggende i kald garasje, og ser ikke det som noe problem. Bare husk for all del at du ikke skal puste luft som har stått lenge på flasken. Er det rustdannelse på innsiden risikerer du at oksygenprosenten blir farlig lav. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.August.2020 Del på Facebook Svart 24.August.2020 minst 50 bar sier min lokale dykkerbutikk Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 24.August.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2020 Ok. Tak for opplysning. Flasken ble inspisert og trykktestet i fjor, er helt ren. Greit å forholde seg til minimum 50 bar. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
rm84 Svart 27.August.2020 Del på Facebook Svart 27.August.2020 Ruster de ikke raskere med høyere trykk? Sitér dette innlegget Link to post
Festus56 Svart 3.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2020 Ikke dersom luften er tørr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.