DR_Nelson Startet 23.August.2020 Link til dette innlegget Startet 23.August.2020 (redigert) Ser Kenwood er ute med ny spiller for båter Kenwood KMR-M506DAB... noen som har prøvd denne? Spilleren virker god og har faktisk støtte for Alexa:) Jeg er Pioneer tilhenger og deres app er steinbra. Hvordan er Kenwood sin app? Erfaringer? Redigert 23.August.2020 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 23.August.2020 Link til dette innlegget Svart 23.August.2020 Kjøpte spilleren i år. Appen fungerer ikke på nyere Android mobiler, når den fungerer (på min gamle mobil) er den stort sett bare søppel, kan switche mellom DAB og Bluetooth og styre volum.. Men ellers er spilleren meget bra. Fungerer fint med Spotify. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
DR_Nelson Svart 24.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Den fungerer på Iphone håper jeg. Fikk du med en dab antenne? Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Kjøpte fra Bilradiospesialisten. Fulgte med DAB antenne ja. Tror kanskje den kom utenom. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Fullknopp Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 Hei, kjøpte en KMR-M506DAB i forrige uke fra bilradiospesialisten. Meget fornøyd. Knallbra lyd og enkel og bruke. Jeg har bare godord om spilleren. Eneste "negative" er at det ikke fulgte med noe å legge den avtagbare fronten i....når du tar den av og tar den med hjem. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 6.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2020 Ser bra ut. Følger det med kablet fjernkontroll? Sitér dette innlegget Link to post
Fullknopp Svart 20.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2020 Nei det fulgte ikke med! Men appen er veldig bra og lett å installere! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.