Skorgenes MC 34 Startet 24.August.2020 Link til dette innlegget Startet 24.August.2020 (redigert) Sikkert hvert tema her før,men hivere det ut. Har kjøpt meg Skorgenes Monte Carlo 34. Båten står i Molde og jeg bor i Vestfold. Båten er for høy til å taes på henger på landeveien. Så må bli sjø/sjø Hva anbefaler folket? Ikke tema å kjøre båten nedover selv. Går 10-15k bare i fuel. Tips mottas med takk :) + Redigert 24.August.2020 av Tresfjord H.str (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
John Emil Hoem Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 https://www.ulvan-rederi.no/ Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Hør med @LALUNA II og @Bjørn Løvjomås Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
btt Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Flott tur det da :) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Det er en flott tur. Men som Trådstarter skriver, så er det en relativt stor sum i diesel. Det er også ganske dyre reiser for å komme seg til Molde. Dermed er det ikke umulig at det lønner seg feks med Ulvan Rederi. Men om Ts ønsker, så kan jeg gjerne regne ut ca hvor mye det vil koste å frakte båten på egen kjøl nedover. Ta gjerne kontakt pr internmelding. Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
pipe Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 (redigert) Fin båt men jeg hadde ikke tatt sjansen på at en fremend lett tilårskommen båt hadde stått distansen Molde-Vestfold på egen kjøl hvis jeg var ny eier. Send den ned som dekklast så kan du gjøre den som "ny " å dra hvor du vil etterpå Redigert 24.August.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 24.August.2020 Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Stiller og opp for å frakte den på egen kjøl om det skulle bli tema Bare å ta kontakt på PM Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Skorgenes MC 34 Svart 24.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2020 Takk for svar. Båten har en motor Cat som ikke er helt i form. Så å kjøre den hjem er ikke aktuelt. Har innhentet et par tilbud på frakt sjø/sjø (båt) kost ca 30k pluss. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.