Jump to content

Edit History

Busterman

Busterman

Med hytte i Austevoll er jeg godt kjent i de områdene du never. Har endel erfaring med Bruce (kopi). Har hatt 7,5kg Bruce og tau på  21 fots Buster. Nå 5 kg Bruce (Kopi) med kjetting  nederst på 23 fots Buster.

Min erfaring er at Bruce holder båten godt ved hekken ut og baug mot land. Det er også merkbart raskere å få feste med kjetting nederst. Har aldri brukt dauemann, men ser ikke ut til at det er nødvendig (ihvertfall ikke når man har kjetting nederst) der jeg ferdes.

Busterman

Busterman

Har hytte i Austevoll og er godt kjent i de områdene du never. Har endel erfaring med Bruce (kopi). Har hatt 7,5kg Bruce og tau på  21 fots Buster. Nå 5 kg Bruce (Kopi) med kjetting  nederst på 23 fots Buster.

Min erfaring er at Bruce holder båten godt ved hekken ut og baug mot land. Det er også merkbart raskere å få feste med kjetting nederst. Har aldri brukt dauemann, men ser ikke ut til at det er nødvendig (ihvertfall ikke når man har kjetting nederst) der jeg ferdes.

Busterman

Busterman

Har hytte i Austevoll og er godt kjent i de områdene du never, og har endel erfaring med Bruce (kopi). Har hatt 7,5kg Bruce og tau på  21 fots Buster. Nå 5 kg Bruce (Kopi) med kjetting  nederst på 23 fots Buster.

• Create New...