Jump to content

Edit History

Steihy

Steihy

I dag er nettavisene fulle av advarsler om orkanen Laura, som er i ferd med å gjøre stor skade i Texas og Louisiana. Det er allerede meldt vindstyrker over 60 m/s. De værappene jeg bruker en del - begge heter Windy men er helt forskjellige - viser orkanen som en liten storm, med vindstyrker nederst på 20 tallet. Er det noen kyndige som vet hvorfor det er sånn?

Steihy

Steihy

I dag er nettavisene fulle av advarsler om orkanen Laura, som er i ferd med å gjøre stor skade i Texas og Louisiana. Det er allerede meldt vindstyrker over 60 m/s. De værappene jeg bruker en del - begge heter Windy men er helt forskjellige - viser orkanen som en liten storm, med vindstyrker nederst på 20 tallet. Er det noen kyndige som vet hvorfor det er sånn?

E440454C-941A-4970-9C4D-A647E82B2AD7.jpeg

Steihy

Steihy

I dag er avisene fulle av advarsler om orkanen Laura, som er i ferd med å gjøre stor skade i Texas og Louisiana. Det er allerede meldt vindstyrker over 60 m/s. De værappene jeg bruker en del - begge heter Windy men er helt forskjellige - viser orkanen som en liten storm, med vindstyrker nederst på 20 tallet. Er det noen kyndige som vet hvorfor det er sånn

• Create New...