Jump to content

Grå masse tyter ut ved tenningslåsen på instrumentpanelet.

Eureka

Recommended Posts

Fjern sakene og se om det dukker opp mer.

Jeg er også tilbøyelig til å tro at det er noe flyvende som har droppet en «presisjonsbombe». Synes jeg ser spor under panelet etter rester som har rent av eller sprutet i det der traff.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Synes også dette ligner korrosjon. Jeg har nettopp vært gjennom noe lignende på baklukelåsen på en 20 år gammel Golf. Korrodert til det ugjenkjennelige etter årtier med veisalt og fravær av vedlikehold. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Nedfallet er fra den grå massen. Skrapet litt borti det. 

Flyttet tilbake til Ålesund for 2 uker siden etter å ha vært borte i 3 år. Observerte det i forbifarten mens jeg hadde med 3-åringen, mao liten tid til å undersøke nøye da ho gjerne ville hoppe 354 ganger ned fra cockpitluka til salongen. -ungene først. 

Må skru opp og sjekke etter at ungene har lagt seg. Kan ikke være i uvissheten om det plutselig oppstår feil ved tenninga/ panelet på tur. Tipper også på oksidert aluminium. 

I alle fall lurt å sjekke ut og utbedre dette. Det blir helt sikkert ikke bedre av seg selv. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...