JRK Startet 28.August.2020 Link til dette innlegget Startet 28.August.2020 (redigert) Hei,, Vurderer å kjøpe en opplagshenger som skal tåle 7 Tonn. Den er verftsbygget og kostet 60.000,. en gang Men har et par spørsmål: 1. Ddet finnes en bolt i draget (rød pil) som kan være 10-20mm. Er dette solid nok til å dra en 7 tonns båt, kanskje 8 med henger? 2. 6 dekk som tåler hver 1350 kg i 30 km/t. Holder dette til 10m i 5 km/t? Dette er ikke mitt fagfelt, men er jeg bare unødvendig bekymret? JRK Redigert 28.August.2020 av JRK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 28.August.2020 Link til dette innlegget Svart 28.August.2020 Vil tru det er innafor. Bolten skal ikkje løfte, bare slepe. Gamle dekk kan sjølvsagt lage problem. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
JRK Svart 30.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2020 Takker så mye for svar. Nå har jeg funnet en annen trailer så problemstillingen er ikke så aktuell lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.