Jump to content

Edit History

Gunga Din

Gunga Din

Havelle skrev for 12 timer siden:

Takk @Tjorven III, går det an å spørre hva du ga for det?

mener jeg gav 30´ kr for min, 

spesialbygget etter mine ønsker, 
de fræmre beinen sitter skrudd i ett beslag i dekket, de aktre beinen sitter ´hengslet´ i akterspeilet, der også kablene går inn, på så vis kan jeg felle hele targaen, uten å losse kabler, om vi skall inn i noen lokal, med begrenset takhøyde !

min targa er litt buet på toppen, for å følge buen til doghouse-taket.

radarn sitter balanse-opphengt ovanpå, der sitter også GPS-antenner og Navtex-antennen. Jeg har en liten kran-arm, for påhengsmotorn.

gummibåten sitter i snapdaviter på badeplattformen ved innomskjærs seiling og ligger på dekk ved utomskjærsseiling.

har alltså ikke gummibåten i targaen, men den tåler garantert 100kg eller mer i hengende last.

22EF8C64-AAAE-4C84-B3F8-6AC582C311C1.jpeg

Gunga Din

Gunga Din

Havelle skrev for 12 timer siden:

Takk @Tjorven III, går det an å spørre hva du ga for det?

mener jeg gav 30´ kr for min, 

spesialbygget etter mine ønsker, 
de fræmre beinen sitter skrudd i ett beslag i dekket, de aktre beinen sitter ´hengslet´ i akterspeilet, der også kablene går inn, på så vis kan jeg felle hele targaen, uten å losse kabler, om vi skall inn i noen lokal, med begrenset takhøyde !

min targa er litt buet på toppen, for å følge buen til doghouse-taket.

radarn sitter balanse-opphengt ovanpå, der sitter også GPS-antenner og Navtex-antennen. Jeg har en liten kran-arm, for påhengsmotorn.

gummibåten sitter i snapdaviter på badeplattformen ved innomskjærs seiling

og ligger på dekk ved utomskjærsseiling.

har alltså ikke gummibåten i targaen, men den tåler garantert 100kg eller mer i hengende last.

22EF8C64-AAAE-4C84-B3F8-6AC582C311C1.jpeg

• Create New...