Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Var på tur med madammen i dag. Det var litt vind, så det ble ikke så lang tur som planlagt. Når vi kom inn med båten oppdaget jeg en båt som hadde snudd seg 180 grader ut av båsen sin og bare hang etter akterlinen. Jeg løp å hentet en båtshake og klarte å dra skjærgårdsjeepen litt inn slik at jeg og samboeren min fikk manøvrert den på plass igjen. Vi fant noen tau og fortøyde den så godt vi kunne med det vi hadde tilgjengelig. Jeg varslet også havneansvarlig. Det var en dag med mange folk i havnen, så det var rart at ikke noen andre oppdaget det. Jeg håper i hvert fall at andre hadde gjort det sammen hvis det hadde skjedd med min båt. Når det er sagt er jeg ganske nøye med fortøyningene mine, så jeg håper ikke det skjer. Jeg tror ikke båten fikk noen skader, men det må eier sjekke. Båten lå med motoren inn i bryggen. Jeg så i hvert fall ikke noe med første øyekast. 

Knallipadden

Knallipadden

Var på tur med madammen i dag. Det var litt vind, så det ble ikke så lang tur som planlagt. Når vi kom inn med båten oppdaget jeg en båt som hadde snudd seg 180 grader ut av båsen sin og bare hang etter akterlinen. Jeg løp å hentet en båtshake og klarte å dra skjærgårdsjeepen litt inn slik at jeg og samboeren min fikk manøvrert den på plass igjen. Vi fant noen tau og fortøyde den så godt vi kunne med det vi hadde tilgjengelig. Jeg varslet også havneansvarlig. Det var en dag med mange folk i havnen, så det var rart at ikke noen andre oppdaget det. Jeg håper i hvert fall at andre hadde gjort det sammen hvis det hadde skjedd med min båt. Når det er sagt er jeg ganske nøye med fortøyningene mine, så jeg håper ikke det skjer. 

• Create New...