RichardPh Startet 30.August.2020 Link til dette innlegget Startet 30.August.2020 (redigert) Hei, jeg har en Garmin Gpsmap 526s som plutselig ikke fungerer. Kjørte med den tidligere idag, også skulle jeg nå ta en kveldstur og jeg får ikke liv i den i det hele tatt. Kan det være at jeg har glemt å skru den av også har den bare tatt kvelden? Er det et internt batteri som går tomt? Trodde den skulle være koblet direkte mot batteriet i båten. Redigert 30.August.2020 av RichardPh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 30.August.2020 Link til dette innlegget Svart 30.August.2020 Er et internt batteri, men det er kun for og huske innstillinger osv. Den drives av ekstern strøm. Sjekk sikring,ledningsnett, batterikoblinger. Eg hadde en gang en sikringsholder der sikringen ligger i en plastsylinder, der er det noen små spiralfjærer som sørger for kontakt mellom sikring og ledning. Disse fjærene var blitt slappe og kartplotter skrudde seg av i bølger... Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 30.August.2020 Link til dette innlegget Svart 30.August.2020 Sikring røket Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.