Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Har en Simrad Broaband Radar antenne fra rundt 2007 som i dag er koplet opp mot Simrad NX40 kartplotter. Jeg mistenker at plotteren synger på siste verset og jeg lurer på om radarantennen vil kunne brukes mot nyere Simrad eller B&G plotter?

Det står kun "Broadband" på antenna, ikke "3G" eller "4G" som jeg ser det står på andre nyere jeg har sett.

Lazyjack

Lazyjack

Har en Simrad Broaband Radar antenne fra rundt 2007 som i dag er koplet opp mot Simrad NX40 kartplotter. Plotteren synger på siste verset og jeg lurer på om radarantennen vil kunne brukes mot nyere Simrad eller B&G plotter?

Det står kun "Broadband" på antenna, ikke "3G" eller "4G" som jeg ser det står på andre nyere jeg har sett.

Lazyjack

Lazyjack

Har en Simrad Broaband Radar antenne fra rundt 2007 som i dag er koplet opp mot Simrad MX40 kartplotter. Plotteren synger på siste verset og jeg lurer på om radarantennen vil kunne brukes mot nyere Simrad eller B&G plotter?

• Create New...