Gullfisk Startet 31.August.2020 Link til dette innlegget Startet 31.August.2020 Har begynt å se etter 8hk totakter til min 270 Suzumar, da jeg må innrømme at jeg begynner å synes Vmaxen er litt tung å løfte av og på. Ser ut som Yamaha sin 6 og 8hk er identiske, så jeg lurer på om man kan kjøpe en 6hk, og enkelt gjøre den om til 8hk? Og i så tilfelle hvordan? Sitér dette innlegget Link to post
ko-stens Svart 31.August.2020 Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 (redigert) Sjekk her: https://www.youtube.com/watch?v=XrABhZPLqIM Bør ha tunga rett i munnen så en ikke ødelegger noe her, i hvert fall. Kan kanskje gå an å få tak i et eksosrør til 8 hk i stedet. Vet ikke om den i lenken er samme motor som den du lurer på, men det ser veldig enkelt ut. Om det er alt som skal til, vet jeg ikke. Noen sier en må bytte forgasser, mens andre sier det ikke trengs. Det er jo i utgangspunktet samme motor. Redigert 31.August.2020 av ko-stens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SRC31 Svart 31.August.2020 Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 Har gjort dette på min Yamaha 6 hk, ikke noe problem, og betydelig effekt økning! Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 31.August.2020 Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 SRC31 skrev for 10 timer siden: Har gjort dette på min Yamaha 6 hk, Og du fjernet kun denne restriksjonen i eksosen ? Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
SRC31 Svart 1.September.2020 Link til dette innlegget Svart 1.September.2020 Ja, borret kun ut denne med hullsag! Sitér dette innlegget Link to post
Bruun Svart 1.September.2020 Link til dette innlegget Svart 1.September.2020 Vi sjekket opp forgassere fra 6 og 8 hk Yamaha. Er fant vi ingen forskjell verken på mål eller dyser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.