heim Startet 31.August.2020 Link til dette innlegget Startet 31.August.2020 Min gamle VDO tankmåler ser ut til å ha oppgitt ånden. Når jeg slår av strømmen, står den på nesten full. Den burde gå til null. Men spørsmålet er: Er det giveren som er feil, eller er det viserinstrumentet? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 31.August.2020 Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 Dersom dette er koblet riktig så skal viseren i instrumentet gå til null når du tar strømmen. Så da har viser-instrumentet ihvertfall feil. Sitér dette innlegget Link to post
heim Svart 31.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 Det har vært koblet riktig i 20 år, så det har neppe skjedd noe med det. For øvrig mistenker jeg at du har rett. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 31.August.2020 Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 Tror jeg hadde byttet ja. Har nok ikke noe med giveren å gjøre. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.