Optimist1 Startet 31.August.2020 Link til dette innlegget Startet 31.August.2020 Skal rengjøre sjøvannsiden på KAD44. Skal bruke systemrens og kjøre i loop med pumpe. Kobler meg på etter impeller. Kan noen bekrefte at det er denne slangen fra veksler til eksosbend som skal kobles av som siste punkt i loopen? Se bilde Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 31.August.2020 Link til dette innlegget Svart 31.August.2020 Det er helt riktig, men ville brukt denne som første del av loopen, slik at du renser baklengs, mot innltak/impeller ;) Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 4.September.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2020 Gjorde som du foreslo, kjørte i revers loop. Kjørte pumpen 5-10 min 3 ganger om dagen i to døgn. Det som kom ut var blitt grønt (gult ved påfylling) men væsken var klar. Hadde ikke så store forhåpninger mentemperaturem falt med 5 grader! Særs fornøyd med systemrens. Hadde ingen oppvarming av væsken heller.. Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 4.September.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2020 Her er væsken etter rens, fortsatt ganske klar. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 5.September.2020 Link til dette innlegget Svart 5.September.2020 Samme jeg opplevde.. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.