krisjo Startet 1.September.2020 Link til dette innlegget Startet 1.September.2020 Skibsplast 490 ht med 50 hk Mercury Thundebolt stjålet fra båtplassen i Arendal sentrum helgen 28. - 31. august. Etter tips er det grunn til å tro at den er blitt slept vestover forbi Grimstad, men dette er ikke skrevet i sten. Båten er lett gjenkjennelig innredet av 8-åring med innvendig ryggstøtte i blått stoff med rosa pelikaner og baugmadrass trukket i fargerikt stoff. Skottbekledning er av hvit voksduk, ellers er den malt i hvit-beige maling innvendig. OBS! Legg merke til hette over motor. Forholdet er meldt til politi og forsikringsselskap, men jeg håper allikevel båtfolket vil hjelpe med med å finne denne fantastiske mor- og datterbåten da den har svært høy affeksjonsverdi. Beste hilsen fra Kristina Jørgensen Tlf: 48958362 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.September.2020 Link til dette innlegget Svart 1.September.2020 Har du regnr.? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Joerg Becker Svart 22.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2021 Slik bør løftes av og til, særlig når det går mot våren. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Grand Banks jr Svart 22.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2021 Jeg ble nysgjerrig så jeg sjekket opp om det var postet noe et annet sted, og det var det. I følge hennes Facebook-profil så ble båten funnet igjen i dårlig forfatning den 19. november, uten hennes motor på men med en 9,9 hk motor som hun bad Politiet ta hånd om: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1595463353988121&id=100005734157925 Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Joerg Becker Svart 22.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2021 Ja men da var det jo 50%. Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.