Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

alfaalfa skrev 13 minutter siden:

-og skal du lengre opp mot Kongsberg er det bil eller kano som gjelder

Av respekt for privatlivets fred, ville jeg ikke publisere hans adresse (Ø.B.). Men han er en hyggelig, driftig kar. Hvis du gjør et Googlesøk, er det ikke han med Ronny som mellomnavn på Konnerud...

Kongsberg er nok et håpløst prosjekt med kano også. Du kan muligens komme deg til Fiskumvannet...

Fant ut at det kartet jeg tenkte på, må ha vært for hele 15 år siden.

Den tidligere turistbåten gikk forbi Mjøndalen og helt opp til Hellefossen ved Hokksund.

Mizar

Mizar

alfaalfa skrev 13 minutter siden:

Av respekt for privatlivets fred, ville jeg ikke publisere hans adresse (Ø.B.). Men hvis du gjør et Googlesøk, er det ikke han med Ronny som mellomnavn på Konnerud...

Kongsberg er nok et håpløst prosjekt med kano også. Men du kan komme deg til Fiskumvannet...

Den tidligere turistbåten gikk forbi Mjøndalen og helt opp til Hellefossen ved Hokksund.

Mizar

Mizar

alfaalfa skrev 3 minutter siden:

Av respekt for privatlivets fred, ville jeg ikke publisere hans adresse (Ø.B.). Men hvis du gjør et Googlesøk, er det ikke han med Ronny som mellomnavn på Konnerud...

Kongsberg er nok et håpløst prosjekt med kano også. Men du kan komme deg til Fiskumvannet...

Den tidligere Sight seeing båten gikk forbi Mjøndalen og helt opp til Hellefossen ved Hokksund.

• Create New...