Jump to content

Edit History

Gig

Gig

Hei. Prøvde å bevege hendelen men koblet ikke ut, roterer fortsatt fremover i fristilling. Prøvde og sjekke krafta med en kloss, drar kraftig. Bytta olje , lyden kom bort faktisk. Men roterer i fri fortsatt. 
Litt historie. 
Etter anbefaling fra en båtforhandler ble jeg anbefalt og bruke girolje, kjørt med det flere sesonger. Byttet ut giroljen til motorolje forrige sesong,alt funka frem til nå. 
Men hva er det som gjør at den ikke frikobler, og hva har lyden med oljebytte og gjøre. Komplisert dette. Sjekke oljen jeg byttet ut, fant noen få veldig småe metallspon. 

Gig

Gig

Hei. Prøvde å bevege hendelen men koblet ikke ut, roterer fortsatt fremover i fristilling. Prøvde og sjekke krafta med en kloss, drar kraftig. Bytta olje , lyden kom bort faktisk. Men roterer i fri fortsatt. 
Litt historie. 
Etter anbefaling fra en båtforhandler ble jeg anbefalt og bruke girolje, kjørt med det flere sesonger. Byttet ut giroljen til motorolje forrige sesong,alt funka frem til nå. 
Men hva er det som gjør at den ikke frikobler, og hva har lyden med oljebytte og gjøre. Komplisert dette. 

• Create New...