Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Han kompisen min med Flipper 600 CC og F150 har en Tempest Plus 19P propell, han trodde han fikk ca 5000 rpm eller litt over. Hadde ikke lagt så mye merke til turtelleren :saint: Regnet vel med at det var korrekt propell siden alt var kjøpt som en pakke for 5 år siden, men det må man aldri regne med.

Han får ca 42 knop, men han skulle sjekke turtallet litt bedre på neste tur.

Jeg anbefalte han å prøve en 17P eller 18P av et eller annet slag, turtallet må iallefall opp. De kjører ofte med en del folk i båten. Vi heiste motoren opp et hull like etter at han hadde kjøpt båten, syns den stod litt lavt. Men det vil jo ikke hjelpe så veldig hvis propellen også er for tung. Jeg ble jo aldri med han på prøvetur den gangen.

Teerex

Teerex

Han kompisen min med Flipper 600 CC og F150 har en Tempest Plus 19P propell, han trodde han fikk ca 5000 rpm eller litt over. Hadde ikke lagt så mye merke til turtelleren :saint: Regnet vel med at det var korrekt propell siden alt var kjøpt som en pakke for 5 år siden, men det må man aldri regne med.

Han får ca 42 knop, men han skulle sjekke turtallet litt bedre på neste tur.

Jeg anbefalte han å prøve en 17P eller 18P av et eller annet slag, turtallet må iallefall opp. De kjører ofte med en del folk i båten. Vi heiste motoren opp et hull like etter at han hadde kjøpt båten, syns den stod litt lavt. Men det vil jo ikke hjelpe så veldig hvis propellen også er for tung.

Teerex

Teerex

Han kompisen min med Flipper 600 CC og F150 har en Tempest Plus 19P propell, han trodde han fikk ca 5000 rpm eller litt over. Hadde ikke lagt så mye merke til turtelleren :saint: Regnet vel med at det var korrekt propell siden alt var kjøpt som en pakke, men det må man aldri regne med. Han får ca 42 knop, men han skulle sjekke turtallet litt bedre på neste tur.

Jeg anbefalte han å prøve en 17P eller 18P av et eller annet slag, turtallet må iallefall opp. De kjører ofte med en del folk i båten. Vi heiste motoren opp et hull like etter at han hadde kjøpt båten, syns den stod litt lavt. Men det vil jo ikke hjelpe så veldig hvis propellen også er for tung.

Teerex

Teerex

Han kompisen min med Flipper 600 CC og F150 har en Tempest Plus 19P propell, han trodde han fikk ca 5000 rpm eller litt over. Hadde ikke lagt så mye merke til turtelleren :saint: Regnet vel med at det var korrekt propell siden alt var kjøpt som en pakke, men det må man aldri regne med. Han får 42-43 knop, men han skulle sjekke turtallet litt bedre på neste tur.

• Create New...