Dozer'n Startet 5.September.2020 Del på Facebook Startet 5.September.2020 (redigert) Hei. Jeg har kjøpt en gammel båt jeg tenkte å få pusset opp. Det jeg lurer på om noen her inne har litt kjennskap til Selco og deres modeller. Selger sier at dette er en Selco, men jeg kan ikke finne noen modell som er eksakt lik. Båten er ca 4 meter lang og 1,57 meter bred. Er det noen her som kan bekrefte om det er en Selco eller ikke? Redigert 5.September.2020 av Dozer'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 5.September.2020 Del på Facebook Svart 5.September.2020 (redigert) . Selco Rival er en mulighet. https://selcorival.se/trycksaker-rival-selsport/ Redigert 5.September.2020 av TerjeFjern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dozer'n Svart 5.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2020 Det virker som dekket er litt høyere, også er det litt forskjellig motorbrønn på Rival. Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 5.September.2020 Del på Facebook Svart 5.September.2020 99% sikker på at det ikke er en Selco, men kan være en modell som har gått meg hus forbi. Sitér dette innlegget Link to post
DeepFu Svart 6.September.2020 Del på Facebook Svart 6.September.2020 Kan være en Jofa - variant også. Selco / Jofa er litt sånn "Brother from another Mother" Sitér dette innlegget Link to post
Dozer'n Svart 6.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2020 Da får jeg se på Jofa modeller, og om det kan være en av dem. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.September.2020 Del på Facebook Svart 6.September.2020 Dozer'n skrev for 19 timer siden: Båten er ca 4 meter lang og 1,57 meter bred. det er vel ca samme mål som selco selboy 13. Og dekket har typisk selco-fasong med den nedsenkingen på midten. Men også flere ulikheter, som feks skroglinjene Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Dozer'n Svart 7.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2020 Ja, det er det der jeg ikke får til å stemme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.