Jump to content

Edit History

Comforthe

Comforthe

Jeg synes denne diskusjonen sklei helt ut. Trådstarter lurer på om noen har en anbefaling, ikke en moralpreken.

Det å ha subwoofer i båten betyr ikke automatisk at man blir en party bølle ute på holmene. Jeg har en kamerat som jeg er mye utpå med, altså to båter i følge. Han er HiFi interessert og har et vanvittig stereoanlegg (med sub) i båten. Jeg har aldri hørt han gønne på i utehavn og plage noen Han lytter til god musikk på akseptabelt nivå.

Det finnes selvfølgelig idioter der ute som ikke skjønner når deres eget bråk blir plagsomt for andre, men vi kan jo ikke automatisk anta at trådstarter er sånn? Dere som tok til syting og planlegging av knebling av de som spiller for høyt burde starte en egen tråd.

Skulle ønske jeg hadde tips til en god subwoofer, det har jeg dessverre ikke.

Comforthe

Comforthe

Jeg synes denne diskusjonen sklei helt ut. Trådstarter lurer på om noen har en anbefaling, ikke en moralpreken.

Det å ha subwoofer i båten betyr ikke automatisk at man blir en party bølle ute på holmene. Jeg har en kamerat som jeg er mye utpå med, altså to båter i følge. Han er HiFi interessert og har et vanvittig stereoanlegg (med sub) i båten. Jeg har aldri hørt han gønne på i utehavn og plage noen Han lytter til god musikk på akseptabelt nivå.

Det finnes selvfølgelig idioter der ute som ikke skjønner når deres eget bråk blir plagsomme for andre, men vi kan jo ikke automatisk anta at trådstarter er sånn? Dere som tok til syting og planlegging av knebling av de som spiller for høyt burde starte en egen tråd.

Comforthe

Comforthe

Jeg synes denne diskusjonen sklei helt ut. Trådstarter lurer på om noen har en anbefaling ikke moralpreken.

Det å ha en subwoofer i båten betyr ikke automatisk at man blir en party bølle ute på holmene. Jeg har en kamerat som jeg er mye utpå med, altså to båter i følge. Han er HiFi interessert og har et vanvittig stereoanlegg (med sub) i båten. Jeg har aldri hørt han gønne på i utehavn og plage noen Han lytter til god musikk på akseptabelt nivå. Spille høyt gjøres typisk to ganger i  året, den ene gangen på festival (og da er det ikke hans musikk som dominerer lydbildet) og en gang på sjøfugljakta når vi er utpå i oktober - hvis vi ligger alene.

Det finnes selvfølgelig idioter der ute som ikke skjønner når deres eget bråk blir plagsomme for andre, men vi kan jo ikke automatisk anta at trådstarter er sånn? Dere som tok til syting og planlegging av knebling av de som spiller for høyt burde starte en egen tråd.

• Create New...