Jorg-1 Startet 17.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2005 (redigert) Nå har jeg saumfart hele emneoversikten uten å finne ut om: man kan skifte lageret i svinghjulshuset fra drevsiden eller må man røske ut motoren? Jeg mener det skulle være som de gamle aq140 bensine eller tar jeg feil? Mvh Jørgen Redigert 17.Oktober.2005 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Windy37GM Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Hvis du snakker om det lageret so går til helv** hvis belgen sprekker, må motoren ut. Vi måtte ta ut motoren i papppas gamle båt med 40 motorer. joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Jorg-1 Svart 18.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Yes...det var det lageret det var snakk om ja. Ok da må motor ut. Takk for hjelpen. Mvh Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.